Ändrade planer

Fredag natt ----> Tåg ----> Sthlm.
Japp.
Fick hemtentan idag, den ska mailas in, så jag har inget på måndag. Passar det ju att jag far fredag istället.
Jacob kommer nog vara lite på skolan på helgen, men jag har ju mitt som jag kan sitta med, även om jag hellre skulle mysa med honom. =)

Blir lite speciellt denna gång, med Sthlmresor. Men det är ju för att jag förmodligen inte kommer resa ngt i maj. Sen vill jag vara hos honom på hans födelsedag! =)

Hemtentan ja..
Verkar inte så svår. Fixar nog det.

Rapporten däremot. Jisses. Ska jobba med den till veckan då Jacob är på skolan, borde jag få en del gjort. =)

Nä, om man skulle städa lite. Är så trött, fortfarande. Är nog inte riktigt kry. =/

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0